Nagyüzem Nagykanizsán

Szever Dániel   ·   2013.08.28. 19:00
CSC_0103

Még el sem készültek teljesen Nagykanizsán a május utolsó napjaiban mozdonyszekrény felújításra érkezett 2309-es géppel, augusztus közepén újabb társa, a V43 2238-as követte. Korábbi cikkünkben már beszámoltunk arról, hogy a csak dízel járművek otthonaként működő fűtőházban idén a villamos gépek festésébe is belecsöppent, és már a negyedik mozdony külsejét hozzák rendbe.

Az ehhez hasonló ráncfelvarrásokat sokan kritizálják, mondván mit sem érnek a vezetőállások klimatizációja nélkül. Nemhivatalos információink szerint a V43 2238-as már légkondicionálót is kap a kanizsai projekt során. A kivitelezés igen aktuális lenne, ugyanis a MÁV-Trakció Zrt. 2013. január 21-én konstruktív megállapodást kötött a Mozdonyvezetők Szakszervezetével: a munkakörülmények javításaként százkilenc mozdonyba szerelnek klímát a következő években. Meg kell jegyeznünk: évente főműhelybe tíz-tizenegy mozdony kerül... Kisebb javításoknál pedig nehéz elképzelni, hogy a légkondicionáló beszerelése miatt meglékelik az egyébként sok esetben rossz állapotban lévő mozdonyszekrényeket, de remélhetőleg ennek ellenére lendületre kap a folyamat.

Ceglédre közlekedő ingavonatával a Nyugatiban<br>A képre kattintva fotógaléria nyílik<br>(a külön nem jelölt felvételeket a szerző készítette)</br>

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.